Topp modell.

Sitter och kollar på toppmodell och talang samtidigt, det märks att man är tjej;)

Topp modell håller sina förväntningar även fast det bara varit ett program, men talang alltså vi siter bara och asgarvar här.

Till ridpasset nu. Jag var ute och i ca 45 min trot jag, vi tränade mycket byten och att samla, öka, samla och bytte. Han var super fin och mjuk, jag red med hakamor, det var första gången jag red på riktigt med hakamor, tidigare så har jag bara ridit barbacka och skritat men han sköte sig super duktig.

Imorgon så är det Haking träning så det taggar vi,  han käns jätte fin och alert så det ska säker gå bra hopas vi :)

Skåpet när jag städat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback