Jag är tillbaka,

Ja ni läste rätt, jag vet att jag sagt det många gånger men nu ska jag. Jag har saknat det en massa och har vellat gå in och skriva men det känns inge bra att bara skriva då och då  utan allt eller inget. 
 
Så ja vad ska jag börja, Jag har debuterat L:B med Danne med några ryttar misar man inga problem utan bara att jag varit nervös och inte ridit men Danne mannen sötte sig bara bra så honom är jag super nöjd med. 
 
Jag har ridit en stor häst som jag ska fortsätta rida några dagar i veckan så det får vi se hur det blir med den, han är lite omusklad och oriden men välldigt snäll.
 
Den 6/7 så åker vi till spanien i två och en halv vecka, det ska bli så skönt att få komma till värmen och ifrån det regnia sverge;)
 
Ja men då har ni fått en liten läges updaterad så länge:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback