Jag tänker på för mycket.

Mitt huvud är fult just nu och jag behöver vare i min egen bubbla så just nu så är jag inte så himla åtkomlig är jag ledsen. Det är skolan, stallet ,vänner mm ja, ni kanske inte för står men mitt huvud är helt propp fult just nu och jag har tyvärr ingen tid till att blogg. Jag måste ordna upp mitt liv nu för jag är så ostabil och helst så vill jag nog bara försvinna för det känns som att ingen kommer sakna mig, mitt allra största stöd har försvunnit för ett tag och jag tror inte ens att han vet vad han gjort för mig, så det blir nog ett hej då för ett tag men jag tittar in någon gång det lovar jag puss Nellie.

Kommentarer
Postat av: Philippa ♥

:'( Finns alltid för dig, bästa ♥

- ponnymupps.blogg.se , phwilkens.blogg.se

2013-01-25 @ 15:21:31
URL: http://phwilkens.blogg.se
Postat av: Frida

Oj, men gud! Vad har hänt? Du vet att du kan snacka med mig va? Ring bara eller nått <3

2013-01-28 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback