Sällen.

Är uppe i sällen och har inte haft något internet men nu så har jag det så nu kör vi igång med bloggandet då. Men förs så kan jag berätta vad vi har gjort här.
 
Det har för det mesta bara varit dåligt väder så vi har hållt oss ine den mesta tiden, nmen i måndags så var det lite bättre väder så då var vi utte och åkte skider och i dag på för midagen så har vi varit ute med skotern och åkt lite men det var ganska dimigt och blåsigt men mysigt endå att komma upp och dricka lite varm choklad på fjället.
 
Klockan tio så börjar midnats åkningen så då drar jag och pappa upp för att åka lite skidor. Jätte mysigt ska det bli faktist, så jag sitter här och länktar tills klockan blir tio.
 
Lite bilder från föra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback